Pages

Tuesday, December 30, 2008

Proposalku...

Ingat lg tak sal proposal pojek yg aku kena wt tu???projek tu mesti dan bersangkutan dgn kos yg aku amek.proposal tu da dianta pd Jumaat lps n time tu aku tak g kls sbb aku g Program Ketahanan Lanjutan UPSM.

Nak taw tak???proposal aku tu kena reject!!!sdey...huk3 hari ni ktorg tunjuk proposal len lak.pon kena reject.adehh..poning2..nk reka produk pe ag nih???

Tlg..tlg...tlg...produk tu tak leh bnyak sgt mekanikal sbb aku ni kos elektrik.so,produk mesti la aplikasi drp apa yg aku blajar..tak pe lah,selamat berjaya Shawal n da geng..chayok2!!!

3 sweet comments:

  1. hmm,pasal kod kunci rahsia xle ke?die ade unsur2 math sket laa,ngeh3...kriptografi.cuba kaitkan dgn get tak,dan,atau...sume2 tu...

    all the best yer shawal...

    ReplyDelete
  2. tong sampah yg leh bbunyi n kuarkan alarm utk galakkan org buang smph ke tmpt yg spatutnye.hehe.ni idea group akak ms form 3 dulu.kalu nk,bleh try.hehe

    ReplyDelete

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah