Pages

Thursday, January 15, 2009

Sekilas PRK UKM

Salam...

Alhamdulillah hari ni proses Pilihan Raya Kampus(PRK) di UKM telah berlangsung dgn aman dan teratur. Senyap bukan bermakna saya tak amek kesah atau tak berminat tentang isu PRK di UKM.tp apa yg jelas PRK sesi ni agk hambar dan kurang menyerlah atau meriah seperti sesi lepas.tak taw la ni merupakan strategi pihak yg bertanding.

Namun begitu,kempen tetap kempen.semoga berjaya tuk semua calon.pape pon, kebajikan mahasiswa jgn dilupa dan manifesto yg anda juangkan jgn hanya tinggal manifesto semata-mata.kotakan apa yg dikata.

Meh kta tgk koleksi msg yg sy dapat drp PRK kali ni.skadar tuk bkongsi je.takde niat len.

Slmt mengundi! Undilah calon MAHASISWA anda: Calon Kerusi Umum Thn 3&4 - No Calon..(1)(4)(5)(8)(10). Trm ksh.. "Bersatu Berubah":-)
"Pilihanraya pling kotor dlm sjrh".Sntimen pkauman, Undg2 brt sblh, Ugutan & pksaan. Apa tndakan Mahasiswa? BERSATU BERUBAH, UNDILAH CALON MAHASISWA.

dan ada lagi msg len.tp sy da delete.nasihat sy, pape pon komponen parti yg anda juangkan, cuba la jgn bergaduh dan satukanlah melayu supaya MELAYU tidak terus tertindas. MELAYU hanya tinggal politik.jgn sampai ia jatuh ke tgn pendatang!!

4 sweet comments:

  1. gm buat tuduhan palsu.kate kajai ugut dak 1st yr.kalo xundi aspirasi kene buang kolej.tpu sgt!!!pengetua aku xckp cmtu pon,jaksa pon xde ckp cmtu.fitnah3!!!

    ReplyDelete
  2. gm buat tuduhan palsu.kate kajai ugut dak 1st yr.kalo xundi aspirasi kene buang kolej.tpu sgt!!!pengetua aku xckp cmtu pon,jaksa pon xde ckp cmtu.fitnah3!!!

    ReplyDelete
  3. bosan dh dgr cite prk kampus.wat undi rosak la.hehe

    ReplyDelete

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah