Pages

Monday, November 2, 2009

Khas Buat Geng Sony

Kepada syafiq si jiwa lalat, sila bce cite dongeng yg akan sy sampaikan sekejap lg ni dgn hati yg tenang dan tabah ye. sy taw anda sehati sejiwa ngn lalat tp jgn terus jd lalat pasni selepas rahsia kerajaan yg sy nk cite pasni terbongkar..hahaha

Sebetulnye dongeng rakyat yg sy nk gtaw ni juga ditujukan pada saha, fikri dan nuril.jadi syafiq jgn perasan la yer. sy tujukan pd kamu sbb kamu je yg blogging..hek3

Begini kisahnye. kejadian ni nk kata lama tak lama jugak la tapi berlaku pada bln lepas iaitu khamis 8/10/09 (da lama la kan???ngeh3). dimana abg epi telah call aku ajak mkn2.aku ingatkan jamuan raye tapi rupe2nye mkn2.mkn besau tu..

Nak taw sape je yg ade???Abg Epi n isteri, Abg Khairul, Kak Ana n Kak Bed je.rugi korg tak de..hahaha sampai nk termuntah ktorang mkn.

Haaa..ingat lagi dwet 300 hinggit yg kte menang QI dlu???gne dwet tu la. mcm2 ktorang mkn. sampai kucing lalu sebelah meja pon ktorang ajak join sekaki.

Menunya???haaa..ikan siakap tiga rasa, udang celup tepung, sotong celup tepung, paprik ayam, sup ekor, sayur campur n mcm2 ag lah.puas hati beb..untung aku duk ukm jah.leh join mkn2 tu.klo tak,duk menung tepi tangga la.haha



sekadar ganbar hiasan tuk mengjeleskan syafiq dan sekutunya..ngeh3


Ok la beb, pape pon aku windu sama korang. All da best dalam hidup n jgn lupa skali akhirat..=)


Ini la kami dizaman muda2 dlu..=)

4 sweet comments:

  1. damn!akak tgh puasa ari ni pastu ko tunjuk pulak gambar mknn, siap nama seafoods lagi!!waaaa.nak tomyam!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..sori ler akak yer..sy nk jeleskan org len.akak lak yg meleleh air liur..hek3

    ReplyDelete
  3. haram gile.haha.saje je.sanggup tuh blogging, edit gamba, semata2 nak jeleskan orang lain.shuh2.g stadi.

    ReplyDelete
  4. hahaha..akhinye sapik bce juga entri aku nih..yes!!!

    ReplyDelete

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah