Pages

Wednesday, July 14, 2010

Kamar Baruku

Lokasi : Kamarku yg terchenta...

Nak dikongsi cerita, semalam aku dah cek in bilik baru kt kolej amin. seb bek kondisi bilik ni dalam keadaan teratur jugak. meja stadi ok, tikar pon da ade. pe lagi, melompat gembira la..hahaha

Misi bermula memikirkan nk decorate bilik ni cmne *mode nk jeleskan mereka yg suka hias bilik dulu..hahaha Then pepagi tadi aku kuor la pegi shoping kt warta..ngan sape???da tentu la sorang2. nk buat camne.org umah balik kampung.

Sesampai je warta, terus aku g cari brg yg aku nk..barg dapor la.stok tuk 1sem punyer..melilau aku cari. bila da cukup list aku pon g la bayor..*seb bek duit cukup..

Dah sampai bilik, perut lak lapor. pe ag. masak la. dah beli barang tu kan..haaa da lama rice cooker aku ni tak berasap. nak buat camne. sem lepas bilik jauh ngan toilet. so malas la nak gerak jauh2..

Sekarang ni bilik aku da kemas, cantik, anggun da menawan. Meh la sesape nk singgah pon..tapi bawak stok makanan sendiri..muahahaha~~~

0 sweet comments:

Post a Comment

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah