Pages

Tuesday, July 13, 2010

KeSEPIan Lagi...

Salam semua...

Jari menari lagi di papan keyboard setelah lama menyepi. Semester baru dah pon bermula. Dan student 1st yr dulu tak leh lg la nk bermanje yer. sbb anda sudah jd kakak abg pd freshie yg baru je mendaftar minggu lepas. SEPI??..sabar..

Sekarang ni tgh berlangsung Konvo ICT di Pusanika. Makin bertambah gamat la pusanika sekarang dan bg pelajar 1st yr, tentu dorang menganggap pusanika ni supermarket sbb banyak jualan tgh berlangsung..hahaha sempat jugak la pusing2 tadi. terubat sket SEPI aku ni..hoho

Mak aihh..da lama tak menulis ni sampai dah hilang kreativiti aku. tak leh jd nih. Ok lah. Sebenarnya aku sepi mengenangkan nasib aku nih..*btol tak tatabahasa aku ni??haha

Zaman 1st yr aku takde la meriah sangat. Aku mula enjoy bila 2nd yr sbb aku dah ade port lepak ngn geng2 UPSM. tapi dorg sume 3thn pengajian jer..sepi aku time 4th yr. kalau dulu aku memulakan sem tanpa adik beradik batch 20 aku, tapi skang aku tinggal sorg2..kosmet pon takde.

Ooh..sepinya. kepada adik2,blaja rajin2 yer. jgn tambah sem mcm abg nih..^__^

2 sweet comments:

  1. rileklah cik cawal.heh.yg ptg sabar.i know u can do it.sumenye akan mematgkan diri kite n mnjadikan kite lbh berjaya n terbaikkkk dr ladang.hehe...al d best cawal ^__^

    ReplyDelete
  2. heheh..baik cik olo..sawal sabar la nih..=)

    ReplyDelete

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah