Pages

Monday, August 9, 2010

Selamat Berkonvo Rakan-rakan



Musim Konvo!! Tu je yg leh diperkatakan dan sekali lagi UKM dilanda kebanjiran dan kesesakan dengan kenderaan dan jugak orang. Untuk pengetahuan semua yg masih belum maklum, Majlis Konvokesyen UKM sedang berlangsung bermula 7-10 Ogos 2010.

Tahniah kepada semua yg konvo pada sesi ni dan pada sesape yg belum konvo seperti aku ni, tabahkan hati dan teruskan usaha. Allah sentiasa bersama anda.

Buat kengkawan JKEES, sowie la tak datang korang punya konvo. Memang nk datang, tapi tak boleh. Wa dalam hati ada taman. So tahniah la yer. Selamat membina kerjaya. Lepas ni kontek2 la lg. Jgn terus terputus hubungan. Keep in touch ya!

Ok lah. Sekali lagi TAHNIAH buat anda semua. Anda berhak mendapat segala hak anda atas segala usaha keras anda selama ini. Doakan aku pula ye rakan2...

ohh..ramainya orang..

0 sweet comments:

Post a Comment

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah