Pages

Tuesday, March 12, 2013

Abg & Adik aku nk kawen!


Assalamualaikum..

Seronok berbual dgn mama mlm td. Mama sehat alhamdulillah. Seronok bila dgr berita gembira abg & adik aku nk bwk masuk menantu baru ke rumah. Tu yg sore mama happy je tu. Pasni lg meriah la umah tu bila sume ade kt umah. hehe

Alhamdulillah abg aku, krol tu jumpa jgk ngn jodoh dia & family pompuan tu tak de la cerewet sgt pasal abg aku yg sehat tp "sakit" tu. Harap2 pasni ada la yg dpt jga abg aku tu leklok. Kesian dia. Sbb penyakit, sume hilang dari dia. Awek sndiri pon blah cmtu je. puiii

Insya Allah 22hb Mac ni abg aku nk pegi merisik bakal akak ipar aku tu. Org klate. Menurut mama aku, pasni takde tunang dah. Terus nikah je sbb fmily pompuan yg nk cmtu. Kira merisik ni tanda je la.

Adik aku lak, mazlan ngn awek dia tu da lama. Sejak zaman skolah lg. Smpai org kg pon da bising bila nk langsung. Asek kuar jln sana sini je tp tak de ikatan. Bak kata org, benda baik jgn la ditangguh kan? Nnti lg bertambah dosa.

So utk adik aku, dia nk wt majlis tunang. Insya Allah 5hb April ni majlis tunang kt belah pompuan. Ye la kan, tak kan majlis tunang kt umah laki plk. haha Nikahnya maybe akhir tahun la kot.

So mari la kita sama2 doakan moga majlis berjalan lancar ye. Aku rasa raya tahun dpn penuh umah aku nih & kena la tambah bilik lg.haha

ni la abg aku krol..time berniaga kt pasar..=)

ni la adik aku mazlan..=)

0 sweet comments:

Post a Comment

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah