Pages

Thursday, April 18, 2013

Hamster Hilang!

Assalamualaikum...

Milo dah hilang...wuwuwu..T____T Kan aku ade story pasal milo kena duk sorg2 dlm cage dia ritu. Macam bese tiap2 hari b4 aku kuar g keje, aku akan refill makanan hams ni sume. Dah setel sume bru la aku kuar.

Pastu kan, kelmarin aku blk je keje, aku masuk bilik dlu. Yela, mesti la nk tanggal segala ape yg rimas kt badan ni dlu kan? haha Then aku pegi la tgk anak2 aku ni sume. Mula2 aku perati bubu & cici je yg duk sakan gaduh. Gilo nk beranak jgk dah cici ni kot. 

Tetiba kan, aku terpandang cage milo kosong..KOSONG~~~ *sila nyanyi macam najwa..motip?! Huh, aku apa lg, terus belek betul2 la cage milo tu. SAH! Memang kosong. Pintu cage dia terbukak. Mcm mne la aku terlupa nk tutup. Hamek! Abes satu rumah aku cari. Tu pon tak jumpa. Bila pikir blk, umah aku mne de lubang keluar. Lubang bawah pintu tu pon kecik. Lain la klo ko boleh mengecik milo oi!

Kepada Milo, sila la balik ye. Kami merindui mu...

tinggal kenangan...sobs

0 sweet comments:

Post a Comment

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah