Pages

Monday, April 8, 2013

Majlis Tunang Mazlan

Assalamualaikum...


Congrates Lan & Wani

Alhamdulillah dah selamat da pon majlis pertunangan adik aku Mazlan ngn tunangnya Wani. Majlis berlangsung 5 April 2013, Jumaat yg lepas. Yes! Jumaat yg lepas. So aku pon dah tentu la tak keje kan? haha

Aku ngn wifey amek cuti khamis & jumaat tu sbb klo khamis nk keje then terus gerak ganu pengsan la kan? So khamis tu kitorg rehat2 kt umah sambil setelkan mana2 urusan yg sepatutnya. hehe

Overall majlis berjalan lancar, cuaca pon ok cuma kt ganu skg panas sangat. Klo kt umah aku tu da macam sauna. haha

Oh ye, klo korg nk tau tarikh ni jgk la hamster aku beranak! haha tp nnt la aku story kt n3 lain k.










my brother...
mama sarung cincin
 


laki pon ade cincin ek? haha
eh eh..wifey! hehe ;)


us!..ngee
Katanya nk ikat sampai akhir tahun. Mintak2 la jgn bulan 10 ye. Nanti kacau plk plan aku nk g china. Dah la plan aku nk g redang pon dah tak jd. Banyak2 tarikh, tarikh ni jgk yg dia nk buat majlis. Nak diskus, dia plak kt tgh laut.pffftt


** moga dipermudahkan...

0 sweet comments:

Post a Comment

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah