Pages

Wednesday, July 31, 2013

Kedai Bahan Kuih Murah!

Assalamualaikum!

Haaa..ni nk buat iklan tak berbayar sket. Kepada sesapa yg masih blom ada kuih raya tu n tgh terhegeh2 nk cari kt mana kedai yg jual stok barangan membuat kuih murah, meh aku nk gtau kt korang. Yela kan, sementara masih berbaki seminggu lagi ni nk raya, sempat lagi kot klo korang nk buat kuih raya. hehe

Tempat ni boleh dikatakan tempat borong jgk la sbb barangan yg dorg jual dipacking dlm kuantiti kecik n besar. So klo korang nk beli sket2 je pon tak de masalah.

Lokasinya kt Kota Damansara. *betul la kot..hehe Korang tau tak Sunway Giza? haaa...da dekat dah tu. Tapi bukan kt situ ye. Kedainya diberi nama Kedai Bagus, berderetan ngn kedai makan Gulam Mee. Ni klo korang biasa ngn damansara tau la kot. haha *nk bagi tau tempat tapi tak tau nk bg direction..T_T

ni la kedai tu.. hehe
buttercup yg besar gedabak.. haha
pilih..pilihhh.. hehe
tray pon ada jual..lg murah dari yg kt giant!
ni mesti korang tau kan.. ngee
pelbagai bahan yg merambangkan mata korang..
ni kekacang kot.. ngee
betul-betul dpn pintu masuk..

Aku rekemen tempat ni bukan apa, sbb dekat ngn rumah aku n murah. Ni je la tempat aku ngn wifey aku pegi beli barang sepanjang kitorg buat kuih raya bulan pose ni. So klo korang nak cari tempat barangan kuih or kek yang murah, ni la tempatnya. ngeh..ngeh..ngeh...

Oh ye, kt sini bukan setakat jual barang je tau, dorang pon ada jgk mengadakan kelas bagi sesapa yg berminat nk belajar cara membuat kek. Bayaran dia not bad jgk la sbb wifey aku ckp takde la mahal sangat compare ngan kedai kek yg kitorg pernah singgah sebelum ni. 

So apa tunggu lagi. Cukup2 la kuih tunjuk tu. Sesekali nk jgk merasa kuih air tangan sendiri kan. hehe 

** Seronok buat kuih raya kt umah..ngee

2 sweet comments:

  1. Hi. Xjual secara online ke? Sye nk beli brg yg dkt sini xde. Better bgi no wasap ke fb , or ig please

    ReplyDelete
  2. Hi. Xjual secara online ke? Sye nk beli brg yg dkt sini xde. Better bgi no wasap ke fb , or ig please

    ReplyDelete

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah