Pages

Wednesday, August 21, 2013

Ketupat Palas...



Oh..tersangat mengidam ketupat palas skg. ni sume sbb gara2 tak nampak bayang ketupat palas time raya hari tu. kt umah tak de, kt umah jiran pon tak de. nk pegi beli pon sume tgh sebok beraya lagi. Pleaseeee anyone...tolong carikannnn..hehe

Aku ni kannn bukannya jenis cepat mengidam. tapi klo dah lama sangat tak jumpa, plus wife pon duk nk mengidam sama, plus terjumpa plk gmba kt fb, fuhhhhh makin naik la tahap gila meroyan ketupat palas tu. T___T

Baru la aku tau npe tahun lepas masa reunion budak skolah lama aku ada sorg ni siap tapau banyak2 ketupat palas. bila aku tanya dia, selamba je dia ckp.. "kat KL mahal. mana nk cari ni. baik amek banyak2. pasni dah susah nk jumpa..".

Ada btol jgk ckp mamat tu sbb yg aku jumpa kt kl ni, dia jual untuk catering. 90sen sebijik n minimum order 50bijik! hamek kau! aku nk makan singgit dua je bukannya bepoloh2 hinggit. klo kt ganu ni bleh dapat 4biji singgit. tapiiii tak tau la tahun ni dah lain. tu harga tahun lepas. hahaha

Kepada sesapa yg nk wt open house tu, sila sediakan ketupat palas ngn rendang ye. sedapppppnyeeee.. ^_____^

0 sweet comments:

Post a Comment

 

:: Wishlist ::

iPhone
iPad
MacBook
Keje stabil
Ada kete
Ada bini
Rumah
DSLR
Beli mama kete
Superbike
CRZ
Bwk wifey tgk panda
Bwk parents pegi haji
Umrah